nowe działy
W dziale Pracownia udostęniamy interaktywne narzędzia umożliwiające pisanie artykułów dla naszego Wydawnictwa (np. na ogłaszane przez nas konkursy) oraz prac zadanych w szkole i na uczelni. Dzięki portalowi zb.ECO.pl będziecie mogli przesłać je do... »Lekcje, których dostarcza historia
- Pieniądz brakteatowy w Europie średniowiecznej - Republika weimarska i standard złota [ czytaj więcej - wersja pdf ]Baterie i akumulatory
BATERIA - jedno lub kilka ogniw galwanicznych, w których na półogniwach zachodzą nieodwracalne procesy chemiczne (ogniwo jednorazowego użytku). Rodzaje Baterii : Baterie nieodnawialne, nazywane inaczej pierwotnymi lub jednorazowymi to... »15 marca Światowy Dzień Konsumenta - Pokaz filmów (Kraków)
Z okazji Światowego Dnia Konsumenta Polska Zielona Sieć, Food and Water Watch oraz Kino 18 zapraszają na pokaz filmów pobudzających do konsumenckiej refleksji. Będziecie mieli okazję zapoznać się z kwestiami odpowiedzialnej konsumpcji od zagadnień... »Rozdział 4. Żywność i zdrowie
Zobacz w formacie PDF Rozdział 4 Żywność i zdrowie Jedyny okres, w którym czułam się naprawdę bezpiecznie odnośnie jedzenia, które kładłam na swoim talerzu, to okres kiedy mieszkałam na farmie i większość jedzenia... »Przykłady z Polski
PRZYKŁADY Z POLSKI Sąsiedzki rynek pracy w Zelgnie W Zelgnie w województwie kujawsko-pomorskim był urząd naczelnika gromady, urząd stanu cywilnego i poczta. Po wprowadzeniu nowej jednostki terytorialnej – gminy, została tylko... »Odpady radioaktywne
Odpady na wieczność Nierozwiązywalny problem Przyszłe pokolenia nie wybaczą nam, że pozwoliliśmy zgromadzić na czas praktycznie nieskończony niebezpieczne i wysoce toksyczne odpady nuklearne. Są to najniebezpieczniejsze substancje, jakie... »Ustawa. Rozdział 3. Przepisy o zmianie przepisów obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe
USTAWA z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z dnia 8 października 2001 r., Nr 112, poz. 1198) Rozdział 3 Przepisy o zmianie przepisów obowiązujących, przepisy przejściowe i... »3. Kadry
Wykwalifikowane kadry to najsłabszy element procesu ekologizacji. Trzeba sobie otwarcie powiedzieć, że takich pracowników wcale, albo prawie wcale nie ma w większości gmin. Czasem w prestiżowych przypadkach pewnym wsparciem mogą... »Cz. II - Cele i treści nauczania
Dział: Formy ochrony przyrody
CELE OGÓLNE
Wyjaśnienie konieczności ochrony przyrody.
Kształtowanie nawyku przestrzegania zasad właściwego
zachowania na obszarach chronionych.
Budzenie i utrwalanie szacunku do przyrody.
TREŚCI... »
początek wstecz 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 dalej koniec