Cz. II - Cele i treści nauczania
Dział: Styl życia człowieka
CELE OGÓLNE
Uświadomienie wpływu zdrowej żywności
i higienicznego trybu życia na kondycję fizyczną
i psychiczną.
Kształtowanie świadomości znaczenia prawidłowego
żywienia i edukacji żywieniowej... »
KONCERT NA RZECZ ZB
ZIELONY HAŁAS 2007 Punk koncert na rzecz Wydawnictwa "Zielone Brygady" 10 lutego 18.00, Kawiarnia Naukowa, ul. Jakuba 29-31 w Krakowie. Zagrają: Anoreksja, Szantaż i zespół-niespodzianka Wstęp 5 zł. Do zobaczenia! Andrzej... »Co można zrobić w okresie przejściowym
- Pogłębianie wiedzy, upowszechnianie zagadnienia - Sponsorowane modele eksperymentalne - Zapoczątkowanie systemu lokalnej wymiany handlowej - Wspieranie etycznego inwestowania [ czytaj więcej - wersja pdf ]Piotr Szkudlarek, Ustawa o dostępie do informacji publicznej. Komentarz (BZB 38)
Nadzorowanie przez obywateli organów państwa ma strategiczne znaczenie dla ochrony środowiska naturalnego. Aby nadzór był możliwy, należy informować na bieżąco o działalności tych organów. Zbieraniu tego rodzaju informacji służą przepisy prawa... »Odpady
Najogólniej można podzielić odpady na: odpady komunalne ( domowe), niebezpieczne , przemysłowe, inne. Zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku : ODPADY oznaczają każdą substancję lub przedmiot należący do... »Rozdział 6. Żywność i społeczności
Zobacz w formacie PDF Rozdział 6 Żywność i społeczności Nie ma zbyt wiele poczucia wspólnoty w wielkim supermarkecie. Robimy tam zakupy jako osamotnione jednostki, każda w swym własnym świecie. Przepadł związek... »Rozbiórka
Los elektrowni, które kończą życie Co dzieje się, kiedy po wielu dziesiątkach lat funkcjonowania, trzeba zamknąć elektrownię? Mimo, że wydaje się to nieprawdopodobne, konstruktorzy elektrowni nie wykazali się troską co do ich... »5. Edukacja
Edukacja ekologiczna nie jest oczywiście wynalazkiem gmin ekologicznych, choć w ich przypadku stanowi jeden z najważniejszych elementów procesu ekologizacji. Sytuacja jest o tyle korzystna, że różne, zróżnicowane formy edukacji... »Cz. II - Cele i treści nauczania
Dział: Odpady
CELE OGÓLNE
Uświadomienie konieczności segregacji i utylizacji odpadów.
Wyjaśnienie zagrożeń dla środowiska
i organizmów, wynikających z tworzenia "dzikich wysypisk".
Tłumaczenie ekologicznych aspektów... »
początek wstecz 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 dalej koniec