Wydawnictwo Zielone Brygady - dobre z natury

UWAGA!!! WYDAWNICTWO I PORTAL NIE PROWADZĄ DZIAŁALNOŚCI OD 2008 ROKU.

DO DZIAŁU REKLAMY – MARKETINGU

DO DZIAŁU REKLAMY – MARKETINGU
SZANOWNI PAŃSTWO!
„Zielone Brygady. Pismo ekologów” to ogólnopolski, opiniotwórczy miesięcznik poświęcony ochronie środowiska naturalnego i zdrowemu stylowi życia. Ukazuje się od 1989 r., obecnie w nakładzie 1500 egzemplarzy i dociera do niemal wszystkich środowisk ekologicznych na terenie całego kraju. Jest dostępny w wielu bibliotekach i ośrodkach edukacji ekologicznej, toteż rzeczywista liczba czytelników jest znacznie większa od nakładu. Ponadto „Zielone Brygady” dostępne są w Internecie (WWW), co praktycznie podwaja nakład.
Proponujemy Państwu zamieszczenie na łamach naszych pism reklamy Waszych proekologicznych produktów, bowiem tylko takie są przez nas publikowane. Nasi czytelnicy muszą mieć pewność, że produkty, które reklamujemy, nie szkodzą środowisku lub, co najmniej, szkodzą znacznie mniej niż inne o podobnym zastosowaniu. Dlatego też nie zwracamy się z propozycją reklam produktów, których przyjazność dla środowiska jest wątpliwa.
Ogłoszenia przyjmujemy na bardzo korzystnych warunkach; ogłoszenie całostronicowe formatu A4 kosztuje 150 zł, pół strony kosztuje 100 zł, a 1/4 – 75 zł. W ww. cenę wliczony koszt egz. czasopisma wraz z wysyłką. W Internecie reklama pozostaje na czas nieograniczony, możliwe eksponowanie kolorowych fotografii, wersji obcojęzycznych itd. W przypadku produktów szczególnie przyjaznych dla środowiska istnieje możliwość zniżek. Możliwe są także inne formy reklamy np. w formie oddzielnej wkładki, ulotek wkładanych do kopert z naszymi publikacjami…
Istnieje możliwość barterowej zapłaty za reklamę.
Prosimy o uzasadnienie proekologiczności Waszego produktu, o ile informacji tej nie ma w treści zamawianego ogłoszenia.
Andrzej Żwawa
redaktor naczelny

REKLAMA W „ZIELONYCH BRYGADACH”– DLACZEGO TAK?!?
• Czytelnicy są aktywnymi działaczami zorientowanymi w problematyce ochrony śro¬dowiska, więc nie trzeba ich nawet przekonywać do Państwa produktu/usługi – wys¬tarczy jedynie poinformować. Nie ilość a jakość!
• Czytelnicy są aktywnymi działaczami, więc nie poprzestaną na korzystaniu z Państwa produktu/usługi, ale będą go/ją dalej propagować. Badania wykazują, że najbardziej skuteczną formą reklamy jest ta, która odbywa się z ust do ust, w kręgu znajomych i sąsiadów.
• Czytelnicy nasi są najbardziej mobilną grupą wiekową – staną się wiernymi Państwa klientami.
• ZB są wiarygodnym, opiniotwórczym radykalnym pismem ekologicznym ze stosunkowo długą tradycją i wyrobioną renomą w kraju i za granicą. Reklamy dobierane są wg surowych kryteriów i stanowią formę promocji. Działacze ekologiczni to naturalny partner ekobiznesu, forpoczta promująca zdrowy styl życia i świadomy konsumeryzm.
• Reklamy stanowią niewielką część objętości pisma, nie ma więc obawy, że Państwa reklama zginie wśród innych, podobnych. Badania wykazują, że niewielka część niezwykle kosztownych reklam, jakie ukazują się w mass mediach, trafia do klienta i powoduje jego konsumpcyjny wybór w kierunku danego produktu czy usługi. Redakcje uciekają się do różnych tricków, aby zachęcić czytelnika do przeglądania reklam (np. nagrody dla tego, kto wśród reklam znajdzie słowo napisane „do góry nogami”).
• ZB są pismem niekomercyjnym, więc reklama jest niedroga.
• Reklamując się w ZB, reklamujesz się w Internecie – najpotężniejszym z mediów!
• Reklamując się w ZB, wspierasz finansowo tę cenną inicjatywę.
• Uczestnicy ruchu ekologicznego – czytelnicy ZB to pierwsi klienci biznesu przyjaznego środowisku. Ale nie ostatni! Pamiętaj, że to właśnie ruch ekologiczny – którego pismem są ZB – jest naturalnym sprzymierzeńcem i lobbystą dla proekologicznego biznesu!
Andrzej Żwawa