NIERZĄDNICA OBNAŻONA Zapewne każda gospodyni domowa zna z reklam telewizyjnych firmę Procter and Gamble, producenta takich doskonałości jak Ariel, Old Spice, Tide, Crest itp. Nie wszyscy jednak znają tego molocha z drugiej strony, "od kuchni". Obrońcy praw zwierząt jak i inne podobne im organizacje doskonale wiedzą, że Procter and Gamble produkując swoje tak wspaniałe produkty, testuje je na zwierzętach. Każdy z nas zapewne wie jak te testy kończą się dla tych niewinnych stworzeń. Ludzie, którym nie jest obojętny los tych zwierząt zaprzestali kupować produkty tej firmy. Jednak z radością muszę zawiadomić, że do tej nielicznej grupy dołączyła dość duża rzesza innych osób. Ten gigant mydła i żywności wydaje w USA rocznie na reklamę telewizyjną 600 mln dolarów. Obecnie część telewidzów amerykańskich może na ekranach swoich odbiorników oglądać antyreklamę kawy Folgers. Film pokazuje jak w trakcie napełniania filiżanki kawą Folgers kawa zmienia się w krew. Ten szokujący film zniechęcił do picia kawy Folgers dużą liczbę osób. Ta antyreklama jest elementem kampanii prowadzonej przez organizację "Sąsiad dla sąsiada", która oskarża Procter and Gamble o to, że poprzez kupowanie w Salwadorze ziarna kawowego finansuje wojnę w tym kraju. Antyreklamę tę udało się wyemitować w Waszyngtonie i Cincinatti (gdzie Procter and Gamble ma swój zarząd) jak również w Nowym Orleanie i Kansas City (gdzie znajdują się palarnie kawy tej firmy). Jak widać "nierządnica", którą bez wątpienia jest Procter and Gamble, powoli zostaje obdzierana z pięknych szat, które ją zdobią. Mam nadzieję, że w niedługim czasie te piękne szaty zostaną zdarte całkowicie i cały świat zobaczy zgniliznę, która się pod nimi kryje. Proszę wszystkich ludzi, którzy mają szczere serca i choć trochę kochają przyrodę, a przede wszystkim zwierzęta - NIE KUPUJCIE PRODUKTÓW FIRMY PROCTER AND GAMBLE. (wg Consumer Currents 143/92) Robert Michalski 9 Maja 5/65, 70-136 Szczecin